måndag 19 april 2010

Jag saknar henne SÅÅ

Ni behöver inte läsa våran småsjuka MSN konversation.. men jag saknar att prata med henne så mycket att jag bara var tvungen att spara det här.
Ni hade dött om ni fick läsa allt, vi kan verkligen konsten att lämna den röda tråden i ett samtal och spåra ur totalt.. slutar ofta med garv och hårda ord om SKÄRPNING
Miss it so...


Anna säger:

haha alltså jag ser verkligen förjävlig ut just nu
man får inte säga så men nu säger jag det ändå
Pernilla säger:
Anna.. jag har inte ens en våg.. o om jag hade en skulle jag dött o börjat banta
Anna säger:
du, jag behöver inte en våg
jag tittar i spegeln
och klämmer lite på allt det lösa
Pernilla säger:
har strandångest.. så nu äter jag ingenting (är as sugen på godis)
Joakim har tillomed börjat påpeka mina "kärlekshandtag"
KUL
Anna säger:
jag har allmän ångest. nu kommer jag komma hem från sälen och alla kommer tänka "happ ,det är alltså sant att man går upp i vikt av att säsonga!"
haha
Pernilla säger:
HAHAHA :D

Inga kommentarer: