torsdag 13 maj 2010

Kan man kalle de Idioti? :)

Joakim ringde och väckte mig inatt, as full.. visste inte var han var + att han höll på frysa ihjäl! Nej usch.. det var hemskt att ligga i min säng och inte veta hur han skulle ta sig hem (eller om). Finns så många läskiga typer i Oslo..
Joakim.. jag kommer få hjärtinfarkt i väldigt ung ålder om det här händer fler gånger, så hoppas du har var riktigt bakis idag och inte gör om de (iaf inte när jag är i Sv och du i No). Kände mig ganska hjälplös och rädd.. men allt gick ju bra (även om han satte sig på fel T-bana och fick ta taxi en bit ;) )

Nej nu ska jag sova.. Pöss

Mars 2010
Är ju rädd om dig älskling.. du får inte försvinna ut i natten sådär
Forever & Ever

1 kommentar:

Johanna sa...

Han tog taxi med Tara från mortensrud. Jag ringde honom och så sa han "jag är snart på lambertseter" och nästa gång så var han på mortensrud. Hoppas du inte blev allt för orolig när han ringde :)