tisdag 10 augusti 2010

2 dagar med Lena

Nationalteatret

Lena i slottsparken

Min goda mat på Yayas


Söndag: Jag o Lena tog en heldag ute med massa god mat o dryck.
Först gick vi på Fridays och åt lunch, någon kyckling tortillas, och drack strawberry daiquiri (så himmelsk god o ett måste när man är på Fridays). Sen begav vi oss till Mövenpick o tog en glass m kaffe hos Madde :)
Sen gick vi hem till Lena o tog ett glas vis.. munnarna gick i ett.
kl blev ca 19:00 och vi började bege oss till Yayas (Thailändsk restaurang) där maten är supergod och personalen går runt i flippflopps, hehe.

Sen tog dagen slut och jag strosade hem till min man.. som var på jobb. Kul

Måndag: IKEA efter jobb (ajaj ingen bra idé).. var helt färdig och orkade knappt prata. Tillrågapåallt så var det bilkö hur långt som helst (jävla storstad). Men vi kom fram iaf o fick med oss allt som vi hade planerat :)
Blev en bra tur fast jag gick på halvfart.

Inga kommentarer: