torsdag 27 januari 2011

Fina ord


Idag fick jag en jätte fin komplimang av en förälder på jobbet (eller hon sa det till Linda, som sa det till mig). Jag gick från jobbet 15:30 idag eftersom jag skulle på Zumba.. Linda skvallrade såklart om det till alla föräldrarna och då kom en mamma och sa att hon alltid har tänkt på hur sund, frisk och naturlig jag ser ut :) hihi var inte det snällt sagt? Det är ju en sån sak man vill höra.. eller iaf en sån sak som jag strävar efter, inte bara vara "söt".
Och för att göra det ännu lite bättre så är hon hudterapeut (och jag med mina eksem överallt).

Nu ska jag verkligen försöka hålla mig sund, frisk och naturlig :) har redan klarat av 3 hårda träningspass den här veckan, imorgon är det vilodag, men på lördag drar vi igång med Zumba igen.
Ha en fin kväll allihopa!

Inga kommentarer: