fredag 14 januari 2011

Plötsligt händer det!

Efter en ganska tuff arbetsvecka lunkade jag hem, kall, med vinden i ansiktet och kände mig väldigt trött och nere. Försökte tänka på att det var helg nu, men sen kom jag på hur mycket jag hade att göra hemma och humöret sjönk igen.. plus att Joakim var på jobb och jag skulle få göra allt ensam.
När jag äntligen kommit hem möttes jag av en väldigt ovanlig syn. Någon hade dammsugit och det luktade gott i lägenheten! Sen kollade jag in på köket, där var det städat och diskmaskinen var ren. Kollade in i vardagsrummet och där var alla Joakims kläder (som jag vikt för 3 dagar sedan) borta och inne på sovrummet var sängen bäddad :)
Tror ni jag blev glad eller? Herregud har fortfarande inte fått bort flinet från ansiktet! Visst, det händer inte så ofta att Joakim städar (och oftast då så går jag bakom honom och plockar allt på rätt ställe), men när han väl gör det blir jag så glad!

Älskar dig så det gör ont

Usch vad jag älskar han just nu :) Humöret är på topp och jag ska börja helgen med ett glas rött vin och en bra bok

Inga kommentarer: