torsdag 24 februari 2011

Outlet shopping

Jag och Joakim åkte till Vestby Outlet för lite shopping, man kan väl säga att vi blev några påsar rikare..

och några kronor fattigare :)

Tiger Jeans: 359 kr (ord 1 199)
Samsö & Samsö legging: 150 kr (ord 300)
Samsö & Samsö kjol: 150 kr (ord 300)
Puma tröja: 170 kr (ord 500)
Skinnhandskar: 100 kr (ord 450)

Joakims shopping
Tror det var första gången han shoppade mer än mig :)

Vestby Outlet var snäppet bättre en Barkarby Outlet som finns utanför Stockholm.. området var gjort som en shoppinggata ute, precis som i Barkarby, men det fanns fler butiker och mycket större utbud.. plus att kläderna inte hade gått ut på "datum". Skulle kunna strosa runt där en hel dag :)
Känner på mig att vi snart kommer åka dit igen (nej mamma jag ska inte shoppa upp mina pengar), men får nog vänta till nästa lön :)


Inga kommentarer: