måndag 14 mars 2011

En dag/natt i Karlstad

Ett stopp på vägen, Töcksfors.
Vi tog ett snabbt stopp på väg i Töcksfors där vi handlade lite smått o gott. Självklart blev vi hungriga efter all shopping och tog oss en tidig lunch på centret.

Fajitas med kyckling, Mmm!

Joakim tog älgfärsburgare...

Men ändå var han tvungen att tatta av mig.. :)

I Karlstad.
Framme i Karlstad hade vi lite problem att hitta parkering, men efter lite om och men var vi äntligen på palts på hotellet. Medens vi väntade på att mamma & pappa skulle anlända så tog vi oss en shoppingrunda i Karlstads stadskärna. Så fin stad! Joakim shoppade som vanligt loss, medan jag förgäves letade efter vita skinnconverse i st 38. Fick iaf köpt mig ett par jeans.. och skorna får jag nog köpa mig i Oslo. Thats Life!
Sen på eftermiddagen blev det "förfest" på mammas o pappas hotellrum innan vi skulle äta. Trevligt.
Kvällen slutade med Melodifestivalen och senare Mc Donalds :)
En riktigt trevlig helg var det iaf!

Min fina mamma

Otroligt god mat!

mumma!

massa skratt!

hela gänget :) (plus m&p)

Pappa.. som tycker att han är lik Elvis. vad tycker ni? hihi

Inga kommentarer: