onsdag 2 mars 2011

Svettig hemmafru

Har precis kommit hem från ett svettigt träningspass, idag blev det zumba :) Egentligen så var jag inte så jätte pepp på att gå på zumban idag... vanligtvis är det skitmycket folk (man måste boka på sig 2 dagar innan) och alla "tanter" (för att säga det med ett fint ord) pressar sig längst fram med sina snobben linnen och dansar i otakt så hela träningen blir förstörd för att man bara ser deras stora rumpor och inte instruktörens. SUCK.
Men idag var en bra dag! Inga tanter, ingen som ville stå längst fram (fritt framför mig!), ett ganska avancerat program med mycket samba moves och massa energi.. YEEH så vill vi ha det!



För er som inte vet så ska jag försöka hitta en AfroDance instruktör kurs och uppfylla min senaste dröm ;) Önska mig lycka till!

Inga kommentarer: