fredag 10 februari 2012

Födelsedag & Bowling







Min nya frisyr.. fick klippning & färgning av älsklingen i födelsedagspressent :) Lycka!


Få se på en strike då Sofia.. ochd et fick jag se!



Petra & Maria



Joakim är sur eftersom jag vann över honom TVÅ gånger av tre, den sista gången spelade vi med fel hand, så de gills inte ;)



Hur underbart är det inte att fylla år?! Jag ÄLSKAR att fylla år! Sen tycker jag ju självklart också om när andra fyller år... och jul.. och nyår.. och midsommar.. 17 mai.. påsk.. årsdagar också.. oohhh nu kom jag på bröllop! Okej, för att inte göra det mer långdraget så tycker jag nog om alla högtider och firanden :) Fast mest att fylla år ^^


Fyllde då 22 den 2/2 för er som missade det (fyy), blev väckt av Joakim (+E&S) med frukost på säng och sen bar det av till skolan. Måste bara berätta att dem t.om sjöng för mig där.. haha trodde jag skulle slippa den pinsamheten på universitetet, men nej då :)

Fick jätte fina tofflor och halsband av mami & papi och av älsklingen fick jag färgning o klippning (kunde behövas på mitt skadade hår). GLAD!
Sen till helgen blev det bowling med Sofia, Maria, Evelina & Petra.. + Joakim :) Fick pressentkort av dem på Boulevard (så idag har jag varit där o shoppat, hihi). Underbart kul var det iaf. tack!

Jaa.. vad mer.. håret blev iaf jätte bra, nu hoppas jag att det håller sig starkt till sommaren. Alla hjärtans dag närmar sig och det är Joakims tur att fylla år den 17/2 :)

Såpp.. vi snakkes ;)

Inga kommentarer: