lördag 11 februari 2012

Så blev det med den "vilodagen"

Idag blev det en såndär ganska tråkig (men nödvändig) lördag.


Eftersom jag har tränat ganska hårt i veckan bestämde jag mig för en vilodag. Men vilodagen varade inte så länge.. för där, under TVn låg världens största dammkanin! "Herregud.. måste städa"! och jag städade.. men mitt under städningen fick jag för mig att sovrummet behövde ett litet lyft, så jag började möblera om.. sen när möbleringen var klar blev det tvättning, diskning + lite mer städning.


Puuh vad duktigt gjort av mig!


Satte mig ner och drack lite kaffe i min nystädade lägenhet.. då jag plötsligt fick lust att göra en ny Afrokoreografi.. ja, så då gjorde jag det :)


Den nya rutinen till Afron är GRYMT rolig!! Åhh längtar tills jag får köra igång med den, hela huset kommer skaka sönder ;) Nu gäller de bara för mig att träna in den innan jag ställer sig på stora scenen!

Någon vilodag blev det iaf inte.. fast senare blir det mys med Melodifestivalen :)


Bild från i höstas

Inga kommentarer: