onsdag 8 februari 2012

Uppdatering!

Karlstad: Trivs bra.. väldigt lite snö och kan därför cykla till skola och jobb. As skönt!

Säter: Var hemma över jul, annars inga planer att åka hem innan början på mars. Saknar.

Oslo: Joakim bor kvar där.. och jag saknar mina dagisbarn. Men ser ut som att jag blir där och jobbar i sommar iaf :)

Skolan: Går väldigt bra. Har gått ut med väl godkänt från bägge kurserna jag avslutat och siktar nu på matten (Kreativ matematik). Går ut på VFU v. 10-15, hamnade i en fjärdeklass i Karlstad :) Känns supert!

Afro + träning: Afron går jätte bra, kör nu 2 pass i veckan och har har bara roligt. Annars blir det lite hårdare träning fram i vår.. måste ju förbereda mig inför sommaren ;)

Kärleken: Saknar honom varje dag när han inte är här.. men vi klarar det! Träffas ju väldigt ofta iaf.. och förra veckan var han här i 7 dagar <3

Katterna: Ja mina små pluttisar skulle jag inte klara mig utan, dem ger mig så mycket när jag är ensam. Men visst kan dom vara sjukt dryga iblan :)

Övrigt: Ja vad vill ni veta? Allt är bra och jag längtar efter att bli färdig lärare, bara 7 terminer kvar!

Inga kommentarer: