tisdag 10 mars 2009
Så smart är jag inte
Bara för att jag går Natur så vill jag inte bli Civilingenjör eller tekniker.. förstår ni de?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar