söndag 8 mars 2009
Wipeout
Ja om ni vill förlänga livet så ska ni slå på kanal 5 Söndagar 20.00.
WIPEOUT
Blött, lerigt, konstigt folk som ramlar och får smällar, kan de bli roligare?! Oh Gud vad jag skrattar!! hahaha, mitt & pappas liv är förlängt till en evighet
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar