måndag 10 oktober 2011

En bra måndag!

Dagen började men rollspel i skolan... och som många kanske tror så var det inte bara roligt, utan också väldigt bildande (man ska väl blir lärare, eller hur?).

Efter skolan var det dags för mitt Afropass kl 16:00. Fick mig en mycket fin överraskning när hela 20 st redan hade bokat sig på passet (yehii). Passet var iaf sjukt roligt och alla verkade ha en kul stund.

Sen nu på kvällen så har det bara blivit slappjobb framför TVn i soffan med katterna. På måndagar är det ju alltid så bra Tv program ;)

Men nu till det viktigaste/roligaste av allt... tadam tadam... jag fickk godkänt på min första examensuppgift!! GUD vilken känsla! Hejja mig!

Nu ska en glad Pernilla krypa ner i sängen och sova länge, för att sen vakna till en dag full av plugg. Skönt att motivationen är på topp när jag ska börja på tredje examensuppgiften.

God natt folkens!

Inga kommentarer: