fredag 7 oktober 2011

Nollningen

Nollningen var en sjukt härlig tid där jag träffade massa nya människor (mest lärarstudenter i LÄSK) och "lekte" nästan varje dag.
Ingen var tvungen att göra någonting, utan alla var bara där för att ha roligt.
Är lite sur på mig själv att jag inte var med alla dagar, men ärligt så orkade jag inte hålla igång från 07.00 på morgonen till 01.00 vare dag. Men hur som helst så var det jätte roligt och ska göras om.. kanske som fadder något år ;)


Mitt härliga lag. Team Live (Evil baklänges).

Alla lag representerade en aktion/fantasi film. ex. Harry potter, avatar, pirates.

Grillning på gubbholmen, chilldag. Joakim fick också vara med :)



Flottbygge. Vad tror ni om frigolitbitar?



Självklart (jag menar självklart) blev jag utlottad att paddla den där j*vla flotten.



Det är vi som paddlar med de oranga flytvästarna (framtida lärare ska väl föregå med gott exepel). Vi kom iaf i mål.. första gången i LÄSKS histora typ. Vi föll inte i vattnet förän vi var påväg in mot land.. typiskt :) Kallt och blött.


Annars då? Jo nu är skolan igång på allvar och man har inte tid att fjanta sig så mycket, men ibland så ;)

Inga kommentarer: