onsdag 22 februari 2012

Tripp till Oslo

I torsdagskväll satte jag mig på ett försenat SJ tåg (skräll) som tog mig in till Oslo för att fira Joakims 29 års dag. Tåget var framme ganska sent, så det var bara äta och säga god natt :)


Joakim fyllde 29 (ja vem hade kunnat trott de?!) på fredagen, det blev paketöppning i sängen innan vi åkte till mitt förra jobb och åt morotskaka :) (och jag fick gulla och ha samlingsstund med barnen, hihi).

Senare åkte vi ut till Ulvöya och bara njöt i solen :) myyys!

Innan jag skulle åka hem på söndagen fick jag (självklart) magsjuka.. Buss från Oslo till Karlstad i över 3 timmar var inte så lockande... BLÄÄÄ. Men min vackra prins på sin vita springare (Opel) kom till undsättning och skjutsade hem mig :) ÄLSKAR HONOM

Ja det var den helgen.. Saknar Oslo och mitt "förra liv", men längtar efter mitt nya liv som lärare.


Sol sol sol



I sommar blir det att åka till Ulvöya och bada i havet ;)

Inga kommentarer: