söndag 26 februari 2012

Sen när blev jag husmor?

Ja.. jag har väl aldrig varit någon fena på matlagning. Tycker att det tar väldigt lång tid och min mat blir aldrig god (konstigt)... Men nu på sisita tiden så har det hänt någonting.. jag lagar hinkvis med mat! Korvstroganoff, köttbullar, ugnsfalukorv, potatismos, chiliconcarne, biffar med fetaost och rotgrönsaker i ugn osv. SJUKT


För första gången så tycker jag att min egen mat är god.. + att det är mkt mer ekonomiskt. Dock drygt att äta samma matlåda 4 dagar i rad ;)


Som att inte det skulle vara nog med matlagning.. jag städar hela tiden, vattnar till och med blommorna. NYP MIG



Såhär seriös i matlagning har jag aldrig varit


Vissa kan ju inte hålla nästan borta!


Mumma! Hemmagjort mos med biffar och lök


Februari = Tulpaner (som silje sen äter upp)


Favorit, ugnspannkaka

Inga kommentarer: